Lite försenade bilder.

Ja, det blev lite försenat med bilderna, igår kunde jag inte ladda upp dem, då var jag hos Rebecka. Och idag så har jag varit och handlat vårkläder med Nelly, som också kommer komma upp snart. Och förresten så gick jag inte på Hungerspelen i fredags, utan jag ska göra det nästa helg, med Nelly ツ
Aja, här kommer bilderna.

   Parfym - Crescent Bay av Hollister

                                            Närbild :)

                        Halsband från Ur&Penn

                           Look at those eyes! Blac and scary...

 Och sist men inte minst.... Toppen. YÄÄY!

                       Hollistermärket är på sin plats.
 Såhär ser toppen ut på mig :)

Ja, det var allt för denna gång. Hoppas att mamma laddar upp bilderna ganska snabbt. Jag kommer göra en till "Randomizing bilder" snart igen. Det blir kul ツ


Kommentarer
Postat av: Emma Aspelin

Åh va fina saker du köpt! Bäst gillar jag halsbandet med ugglan.

2012-03-26 @ 08:12:34
URL: http://pikadolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0