Kattmyspys ♥

Just nu sitter jag och min söta katt Zelda och myser vid datorn ♥ Zelda har varit lite "butter" på sista tiden eftersom att hon äter p-piller varje tisdag. Men så idag, när jag släppte in henne, var hon jättetrevlig och go' :D Det blir lite trångt i min datastol eftersom att hon inte är så liten längre, trots att hon är knappt två år :)

Det är även Zelda som är mamma till de sex senaste kattungarna vi har fått. Tre av dem kommer (Förhoppningsvis, ifall jag hittar bilden) att vara med i "Dagens kattunge" idag. Jag har inte hittat någon bra gruppbild på de tre första kattungarna som hon är mamma till. Vi får se. Jag kommer strax att lägga upp "dagens kattunge"-inlägget, ska bara fixa lite grejer först :)

Anyway, bortsett från alla katter, fredag den trettonde blev ingen otursdag. Tvärtom! Denna dag var en av mina bra dagar i skolan, och jag och min vän Nelly* har diskuterat hur min header ska se ut. Det är Nelly och hennes syster som ska hjälpa mig att fixa headern. Imorgon ska vi ta lite bilder på mig och mina katter som ni kommer att få se när headern är klar.

*Nellys blogg finns HÄR.

Love ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0