Ändrade planer

Okej. Nu blev det såhär. Jag hittade ingen bild på mig och en katt samtidigt, så vi tar det i två olika inlägg. I det första: Jag :D

                                        Johanna ♥

Jag gillar verkligen denna bild, särskilt hur den är tagen. Den där lilla slingan hår på min rygg gör inte saken sämre ♥ Det är ganska dålig kvalité, men det kommer komma mycket bättre bilder för var dag som går! ♥ Nu kommer även en liten Backstage-bild från förr-förra veckan... tror jag att det var. Hon med brunt långt hår är Nelly och den med blont är.. ja, ni gissade rätt... JAG :D

                                  Johanna och Nelly ♥

Detta är alltså bara en försmak på alla Backstage-bilder som kommer komma upp i helgen. Och när headern kommer upp, DÅ kommer det bli grejer... LÄNGTAR! ♥

Love Ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0