Dagens kattunge...

Yay, i found it. Bilden alltså. På kattungarna när de var små. Jag vet inte hur gamla de var, men säkert en eller två månader eller något. Om ett tag ska jag ladda upp bilder på Zelda också, men det får vänta. Jag har ju headern att ta tag i ♥
I alla fall, här kommer bilden.

     Från vänster till höger: Hassan, Dexter och Inez ♥

Hassan har vi inte sålt, han bor hos oss fortfarande. De här kattungarna fyller år den 13:e september. Alltså kan de fylla år på fredag den trettonde någon gång ;o Hassan har blivit mycket större än vad han är på bilden, på min nya header kommer det att finnas bilder :)

Aja, ha en forsatt bra fredag den trettonde. Har det hänt er något? Kommentera (Jag vet att ingen läser, men det är kul att låtsas '.')

Love ya! ♥


Kommentarer
Postat av: Fia

ÅHHH!! VILL HA :*

2012-01-15 @ 20:03:05
URL: http://katrineholmonice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0