Bilder från igår ^^

Igår så var ju jag, mamma och pappa på bio. Vi såg filmen "The Descendents", och den var bra. Sedan kom min storebror och mötte oss, och vi gick på resturang och firade att mamma fått ett nytt jobb ♥ Här är lite bilder:


   Förrätt: Liten oxfilétårtbit med kapris, ruccola och bröd. Gottgott ♥

               
Huvudrätt: Fettuccini med smak av spenat tillsammans med parmesan och parmaskinka. YUMMY ♥


         YUMMY ♥




              Efterrätt: Profitteroller med glass och chokladsås. Yumyum ♥

På efterrättsbilden kom jag inte på att jag skulle fota maten innan jag börjat äta så den var inte lika fin som alla andra. Sen tog jag hur många egopics som helst. Här är ett urval:










            Ajuste, vi satt i biobaren när vi väntade på min storebror :)


          Sen åkte vi hem.



Snart kommer lite bilder på några cupcakes som jag gjorde idag. De är inte klara än, jag måste lägga på glasyr också. Det ska jag göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0