Sportlov!

It's finally winter break!

Det är riktigt skönt faktiskt. Dels för att då kan jag blogga mer, inte behöva fokusera på skolan som jag har gjort de senaste dagarana, och dels för att då kan man sova ut riktigt länge! Nu tycker ni säkert att det är konstigt att börja ha sportlov på en fredag, men det är faktiskt så att vår skola brukar "klämma in" studiedagar precis innan eller efter lovet som varit. Till exempel började vi skolan efter jullovet på en onsdag, med två studiedagar där i mellan, och nu börjar lovet på en fredag.

Jag hade faktiskt tänkt blogga redan i onsdags, men då fick vi plötsligt strömavbrott i hela huset, precis när jag hade skrivit en stund. Då stängdes allt ner, och det tog tillräckligt lång tid för den att komma tillbaka, och när strömmen väl var tillbaka, då orkade jag inte börja om med allt och så.

Så nu skriver jag här och nu, och jag ska börja skriva mer. Tyvärr (Eller tyvärr och tyvärr) så åker jag till Gotland ikväll, så jag kan nog inte blogga så mycket. Jag vet inte ens ifall det går. Jag ska försöka, och om allting går bra så ska jag ladda upp bilder också. Annars tar jag bilder ändå och laddar upp dem på tisdag. Jag kommer hem på måndag kväll, ganska sent. Så, på tisdag kommer bilderna upp här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: mathilda :)

Åh lyckost! Mitt sportlov slutar idag.

2012-02-24 @ 16:53:45
URL: http://mathildafredlund.blogg.se/
Postat av: Ean

Vi får inte sportlov fören nästa vecka :c

2012-02-24 @ 16:56:17
URL: http://eanismyname.bloggplatsen.se
Postat av: Tillan

Vart har du gjort din header? Den var fin :<

2012-02-24 @ 16:58:43
URL: http://tillansnape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0