Jag, i olika frisyrer.

Hihi, förlåt att det blev ett så kort inlägg igår. Tyvärr så skulle jag precis gå ifrån datorn, och ja. Jag hann inte skriva mer. Anyway, idag har jag bakat (mjuk pepparkaka...mm...), men jag tog inga bilder. Jag orkade helt enkelt inte. Sedan så har jag fixat lite med håret (som jag typ aldrig gör, det är därför jag tar upp det), och kom fram till tre frisyrer som var s.k. "bäst". Här kommer dem... YÄÄY.


En vanlig bild på mig... Så här ser mitt hår ut i vanliga fall... Platt och tråkigt.

 
Jag använder Wella Volym Mousse till att fixa mitt hår, YÄ. På denna bild försöker jag alltså se sådär "reklamaktig" ut.


   ÅHH... Vilken Mousse-bild!


               Resultat: Inte så mycket skillnad... :/


 Andra frisyren. Resultat: Mycket snyggare!


Tredje frisyren. Hmm.... Ganska bra, fast inte sådär ASABRA som vissa frisyrer kan vara.


Bild på Zelda i pappas knä. Jag har ju ingen annan katt att fota nuförtiden (!).


 Och till sist: Egopic på mig... YÄY! Det som alla alltid velat se...

Förresten så var Ron (se bild där nere ifall du inte vet hur han ser ut), min "före detta" katt inne hos oss idag. När Zelda fick kattungar första gången, sparkade hon ut honom. Eller ja, hon fräste åt honom, och han började vara med oss mindre och mindre. Men idag kom han i alla fall in, och han bara fräste åt alla innan han sprang ut igen (SUCK!). Jaja, han kanske kommer börja komma hem igen, sakta men säkert. Vem vet? Här är i alla fall en bild på honom.


                        Vad fin han är.

Alla de här bilderna som jag laddade upp om Koh Pan Yang för något tag sen, jag tog de bilderna och de var very good gummisnodd.

Hihi, kom på det idag (Jag vet att jag inte är först) och behövde bara ha något att säga det till.

Kommentarer
Postat av: Emma Aspelin

åh Ron!

2012-02-25 @ 22:20:40
URL: http://pikadolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0