Händelserik morgon

Detta inlägg skriver jag från pappas iPhone, och det finns nästan inget internet här. Idag vaknade jag i alla fall vid nio, och allt verkade bra. Men, när mamma och pappa går upp för att göra frukost och jag ligger kvar i sängen, då har strömmen gått. Eller, kanske inte riktigt "gått", men i alla fall så finns det nästan ingen el. Så, istället för varm choklad och rostade mackor så blev det flingor och en macka med korv. Jag hade tänkt ladda upp bilder, men det gick tydligen inte. Så, när jag kommer hem från Gotland, då ska jag ladda upp alla bilder i delar. Så, nu, de här närmaste dagarna så kommer jag berätta vad som händer, men bilderna kommer först upp på tisdag. Elen har inte kommit tillbaka än, men om en timme eller två så kommer den vara tillbaka. Jag bloggar mer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0