Collage till en tävling.

Jag hade tänkt vinna en tävling (hihi). Här är bilden. Man ska göra ett collage om sin äventyrsresa.


                        Christmas in Thailand... FANTASTIC! ♥

Jag skriver mer sen, eftersom att jag ska gå och lägga mig nu. Alltså, jag skriver om vad tävlingen handlar om m.m

Nu kommer det, jag uppdaterar. Så här är det: Jag fotar mina bilder med mammas kamera, och den är bra. Men denna kamera, som man vinner, den är jättemycket bättre! Så, problemet med att fota med mammas kamera är att bilderna alltid kommer för sent. Och  det vill ju inte jag. För hur kul är det att kolla på något som jag bakat för en vecka sen? Nä jag vet, det är jättetråkigt. Så, jag hoppas  verkligen att jag vinner :)

Ajuste, imorgon ska vi få en ny soffa. Före och efterbilder kommer. Jag ska också gå till optikern, men inte få nya bågar. Skriver mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0