Bilder från i tisdags ^^ ♥

Japp. Här är bilderna från i tisdags.

Först: Lite bilder om hur det var att åka tunnelbana. Jättespännande, jag vet.

Ok. Det var den bilden. Den andra bilden blev sne, så jag kunde inte ladda upp den.

Andra ronden: Hur det såg ut på resturangen.

                      Glitter i taket ♥


          Ödlor på väggarna... Inte riktiga förstås ♥




                 
              Brevid oss: en liten gullig damm med fejk-näckrosor och fejk-paddor. Sött! ♥




Det fanns en liten bro. I vattnet under bron simmade små söta karpfiskar ♥


Nödutgången. Hur rolig som helst ♥ Försök att lista ut var trappan slutar och dörren börjar...

Rond tre: Toaletten. Det verkar inte så intressant, men det var det. Varför? Se själva!




                     Allt är gjort av kapsyler!



 Hihi, egopic på mig medans jag väntar på min brorsson.


                           WOW!

                     Fönster gjorda av flaskor ♥



Sista ronden: Maten. YUMMY. Något av det godaste jag någonsin ätit.


 Aptitretare: Tomatsallad...


             ...Tillsammans med en JÄTTESTARK sås.

                           
 Huvudrätt(Jag tog ingen förrätt): Currymarinerade kycklingspett med vitlökssås och jordnötssmör. GOTT! ♥


Efterrätt: Klassisk Banana split. Gott, men inte jättegott.

Oj, det blev många bilder! Snart kommer mer bilder, från bakningen idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0