Startin' to blog again ^^

Yes box, som rubriken säger så tänker jag börja blogga igen. Två inlägg per dag. Minst. Och nu börjar jag c:
Först och främst vill jag ge bilder på mina (Inte) nya kläder. Det blev väldigt försenat, menmen. Nu kommer dem ^^

Tröja och Byxor från JC
Linne från HM

Tröja från Vero Moda
Byxor från JC

Tröja och byxor från JC

Sen köpte jag äcen två vita linnen från HM också ^^
Aja, imorgon åker jag till Blekinge. Bilder kommer om jag kan ladda upp dem. Men jag ska blogga i alla fall. I Blekinge så ska jag stanna tills på Söndag, då jag åker till Helsingborg. Där sover jag över en natt innan vi åker vidare till Köpenhamn i Danmark! Någon som har några tips på vad man kan göra där? Jag läste att det kommer regna hela lovet :(

Vi (Mamma och jag) stannar i Köpenhamn i en natt och två dagar, ända tills på onsdag då vi tar tåget hem till Stockholm igen C:
Sen är jag hemma resten av Påsklovet.

Dagens kattunge kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Fina kläder och kul lov! Köpenhamn Köpenhamn... Tivoli stängt? Och kanske dåligt väder... Finns det inte nåt roligt typ Tom tits där? Shopping förstås... Wienerbröd med sjokolaade... Mysigt kommer det säkert bli i alla fall är jag övertygad om! Kram och hälsa dig själv och alla en glad påsk!!!

2012-04-05 @ 21:15:02
Postat av: Emma Aspelin

Jippiiieee.. kul att få mer Jolmen!

2012-04-08 @ 09:28:25
URL: http://pikadolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0