Blöt och kall, men ändå i KÖPENHAMN!☔😝

Jag är inne på hotellet igen och ligger under täcket och myser framför TV:n tillsammans med mamma. Vädret är ju inte det bästa, men det gör inget. Idag har vi gått på ett museum där man kan titta på den danska drottningens balklännigar som hon har haft på sig😏
Sen har vi ätit pølse och wienerbrød, som ursprungligen kommer från Danmark. Imorgon ska vi gå på ett till museum och sen ska vi shoppa😄
Jaja. Bilder kommer på onsdag. Vädret är blåsigt och regnigt och kallt, så när vi hade gått runt ett tag så sa mamma att jag skulle ta ett bad i badkaret när vi kom hem. Och jag blev 😂 och längtade till det. Men sen när vi kom så märkte vi att det inte fanns något badkar😭
Mamma föreslog att jag skulle ta en varm dusch istället men det ville jag inte. Så då kröp vi ner i soffan och kollade på TV. Och nu sitter vi här och softar tills vi går ut för att äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0